.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح نظارت نوروزی در مازندران

رييس سازمان بازرگاني مازندران از اجراي طرح ويژه نظارتي نوروزي در اين استان خبرداد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا "قنبرعلي رهي" افزود: اين طرح با هدف تقويت و گسترش بعد نظارتي و كنترلي و حفظ حقوق مصرف‌كنندگان و ايجاد بستر امن و مناسب براي تامين كالاهاي پرمصرف از ‪ ۱۲‬اسفندماه امسال تا ‪۱۵‬ فروردين سال آينده در مازندران اجرا مي‌شود.

وي جلوگيري از افزايش بي‌رويه و غيرمنطقي قيمت كالاها و خدمات و برخورد قاطع و هدفمند با متخلفان اقتصادي را ازجمله اهداف اصلي طرح ويژه‌نوروزي ذكركرد و اظهارداشت: اين طرح در دو بخش كالايي و خدماتي اجرا مي‌شود رييس سازمان بازرگاني مازندران تصريح‌كرد: در بخش كالايي فروشگاه‌هاي عرضه كننده مواد غذايي، البسه،آجيل، خشكبار، شيريني فروشي‌ها، سردخانه‌ها،ميادين ميوه و تره‌بار، فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي در مدت ياد شده مورد بازديد ماموران قرار مي‌گيرد.

رهي يادآورشد: در بخش خدماتي نيز خدمات ارايه شده در واحدهاي اقامتي، سالن‌هاي غذاخوري، هتل، پايانه‌هاي حمل ونقل درون وبرون شهري، مكان‌هاي تفريحي، زيارتي، مسافربري و مراكز خدمات پس‌از فروش خودروها مدنظر بوده و ارزيابي مي‌شوند.

وي گفت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادي مي‌توانند با شماره تلفن ‪ ۱۲۴‬تماس و يا به‌ستادهاي خبري مستقر در ادارات بازرگاني شهرستان‌ها مراجعه نمايند تا با ارايه گزارش با متخلفان برخورد قاطع و قانوني صورت گيرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.219 seconds.